Sense ejaculació
Hola, sóc un noi de 18 anys, jo i la meva parella tenim relacions sexuals cada cap de setamana, que és quan ens podem veure, a l'hora de tenir relacions sexuals tot guay fins que pasa el temps i no aconsegueixo ejacular, jo hem sento be i ella tambe, ella te els seus orgasmes, i jo... no, puc estar tranquilament tota la tarde, pero ella no aguanta i hem de parar, i hem fa acabar masturbantme...
La meva consulta es si hem podrieu dir el motiu per la cual no consegueixo ejacular, quan hem masturbo jo sol ho aconsegueixo sempre i no tinc cap mena de problema, també he d'afegir que acostumo a mastrubarme un cop al dia, pensava que aquest podria ser el motiu, pero vaig estarme tota una setmana sense fer-ho per comprovar-ho, pero res, arriba el cap de setmana i no ho aconsegueixo.
Algun cop ho e conseguit, pero trobo que no faig res diferent...
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. El quid de la qüestió és que quan et masturbes tu sol no hi ha problema en ejacular, pot ejacular sense problema. Per tant, entenem que la dificultat apareix quan hi ha penetració, oi? El problema seria que no poguessis ejacular mai, ni masturbant-te tu, ni quan et masturba ella, ni quan et fa sexe oral, ni quan hi ha penetració, etc...
Per tant, potser podries ensenyar-li com et masturbes tu i que t'ho faci ella, mentre tu la vas guiant. Si veiessis que et costa igualment, el que et recomanem, és que vagis al teu metge, per descartar que pugui haver alguna dificultat física.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat