dubtes
Bones adolescents, tinc varis problemes, el primer es un dubte: resulta que hi han dues nenes de les quals n’estic enamorat, es possible??. Els hi vaig demanar consell a les nenes de la colla presentant lis el següent dilema: la primera es una nena molt molt guapa, també es molt llesta i molt curiosa, fa bastants anys que ens coneixem (de l’escola), i un dia fa temps em va començar a posar els cors al wattsapp, jo estava descol·locat i li vaig seguir el rollo (m’agradava i em segueix agradant) però un dia tirant mes de la corda em va respondre que ella li posava cors a tots els que li queien be, això em va deixar molt descol·locat, i ara em torna a seguir el rotllo, la segona es una altre nena també molt guapa i atractiva amb un punt curiós de picardia, es la típica que ha estat amb tots els nens del grup amb els qui faig esport, menys jo. Som bastant amics però mai podem estar completament sols i això afecta a la velocitat de la “relació”. Així que no se com afrontar la caça ni com dirigir-la, el típic consell es el de deixa’t portar o sigues tu mateix, però lamentablement no funciona del tot, em podríeu donar un consell per continuar avançant i com puc saber si realment les hi agrado o es tonteig, per saber d’aquesta manera cap a on encarar l’atac??
El segon dubte es mes sexual, jo vaig arribar tard en el mon adolescent i sobretot en el mon de la masturbació, però tinc un problema mes aviat físic, resulta que teòricament el prepuci hauria de poder descobrir el gland en una erecció, no??, però no puc, ho he provat de fer-ho abans ja que en el moment no puc, i tot sol em retorna al punt inicial, no noto ni dolor ni malestar, simplement no el puc tenir descobert per molt temps si no es que l’estic tensionant, es normal?? Que significa??
El tercer i últim tema va relacionat amb el segon, quant faig manualitats no arribo al orgasme ja que es com si els músculs em paressin, es normal?? Com ho puc evitar
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Quina consulta més completa! Esperem no deixar-nos res per respondre!
En primer lloc, ens encantaria poder donar-te la fórmula màgica per "atacar" i que et corresponguessin però no podem. Per saber si els agrades a elles, l'únic que pots fer és investigar, preguntar a amics o amigues seves, o millor, preguntar-lis a elles directament. Aquesta serà la millor manera de saber què senten per tu, amistat, amistat especial, algo més que amistat, etc...
La segona i tercera consulta segurament van relacionades. El gland ha de poder quedar descobert quan hi ha una erecció, l'has de poder cobrir i descobrir sense dificultats. Si això no passa, és possible que l'ejaculació es "talli" o no es doni encara que ens masturbem. Si amb erecció no pots descobrir-lo, el que et recomanem és que consultis amb un metge si és un tema de fimosi. El/la doctor/a valorarà si cal o no cal intervenir. En tot cas, no t'amoïnis, és una intervenció molt senzilla.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat