.
Hola,
fa uns mesos que tinc un novio estable. Aviat farem un any junts i ja hem tingut relacions sexuals varies vegades.
Algunes de les meves amigues també en tenen i em "pinten" les seves relacions molt bé i amb molt de plaer.
Jo no gaudeixo tant com diuen elles i mai he arribat fins "al final". Sempre acaba ell abans i jo em quedo a mitjes.
Hi ha alguna manera de gaudir-ne més o és normal? Té a veure la grandaria del membre?
Gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El teu plaer no té a veure amb la grandària del penis. Quan et masturbes tu sola introdueixes algo per la vagina per arribar a l'orgasme o arribes a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris? Segurament, a través del clítoris (com la gran majoria de noies/dones). Per tant, quan hi ha només penetració no s'estimula el clítoris.
El que podeu fer és provar altres postures en les que tu o ell pugueu alhora que hi ha la penetració, estimular el teu clítoris, potser d'aquesta manera aconsegueixes gaudir-ne més.
També podeu no jugar només a la penetració, podeu acaronar els vostres cossos, masturbació, etc... l'objectiu del sexe no és només l'orgasme, és que us ho passeu bé i que descobriu com funciona el vostre cos i el de l'altre.
D'altra banda, recordeu utilitzar preservatiu, tan per protegir-vos de les Infeccions de Transmissió Sexual com de l'embaràs no desitjat.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat