Urgent!!!!
Hola, faig aquesta consulta perque estic en una situació molt extranya per a mi.
Jo he tingut dues relacions series, que en elles he tingut relacions sexuals , fins aquí tot bé.
Ara estic coneixent a un noi més intimament, ja que era amic meu. Ho em intentat fer més d'un parell de vegades però no ha pogut ser ja que no ha entrat. Es molt extrany perque mai he tingut cap problema. Quan estic amb ell tinc moltes ganes de fer-ho ja que juguem abans i tenim molta química. Pot ser que el seu tempany sigui un problema? Es que jo nose si pot ser això perque jo ho he fet molts cops amb les dues relacions anteriors.
Siusplau ajuda!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Llegint la teva consulta creiem que et pot ser molt útil llegir l'article que va escriure la meva companya Mariona Busto sobre el tema
De totes formes, dir-te que si no et passava amb les teves parelles anteriors i amb aquest noi sí que et passa, podries intentar detectar si és un tema d'excitació, si és un tema de nervis, si abans d'arribar a la penetració gaudeixes o estàs patint perquè tard o d'hora arribarà el moment de la penetració i et fa por que torni a passar, etc... totes aquestes coses poden fer el que el nostre cos no estiguin del tot relaxats i dificultin la penetració.
Pots també valorar si és un tema de mesures o de lubricació, algunes vegades podem necessitar una mica d'ajuda.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat