por a perdre la virginitat
hola, voldria comentar que no se com treure aquesta por de damunt de perdre la virginitat, algunes amogues m'han dit que fa mal ijo estic molt nerviosa per cuan toqui el moment, em podrieu donar algun consell?
graciiies
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs, per l'edat que tens, veiem que tens 14 anys, més o menys.... És normal començar-te a plantejar aquestes coses amb aquesta edat però nosaltres, l'equip de psicòlogues, et recomanaríem que no tinguis pressa per a perdre la virginitat. encara que les teves amigues ho hagin fet.
Per poder perdre la virginitat sense por hauries de:
-Esperar al moment en que et sentis preparada (no només amg ganes sinó també preparada)
-Fer-ho amb algú que sigui important per a tu, que hi tinguis confiança, bon rotllo, que t'agradi... i que sàpigues que també et tu ets important per ell, que et tingui confiança, que li agradis...
-Tenir en compte que el primer cop no serà el millor perquè el sexe és quelcom que se n'ha d'aprendre, per tant, millor anar a poc a poc, i anar coneixent el cos de l'altre i haver jugat a moltes d'altres coses abans d'intentar tenir penetració.
-Quan ho hagis decidit hauràs de buscar: Un lloc ben tranquil, preservatius (molt important!!!) i un moment en el que als dos us vingui de gust
Recorda que no és quelcom que HEM de fer (com si fos una obligació) sinó que ha de ser quelcom que ens agradi fer amb qui realment vulguem i quan vulguem... independentment del que facin els del voltant.
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com