dubtes
Hola, doncs mira, soc una noia, tinc 17 anys i sempre m'han agradat els nois, ens aquests moments m'agrada un noi, i m'agrada molt, però no podem estar junts per diferentes raons, però fa poc que m'he liat amb una noia, ella diu que jo li agrado i que vol estar amb mi, però jo no se si m'agrada, quan estic amb ella crec que si, però també puc estar sense ella i no passa res. Com podria saber si m'agrada? no li vull fer mal
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Moltes vegades ens vénen la idea que el fet que t'agradi algú, fa que vulguis estar a totes hores amb ell/a i que res té sentit si no hi és (si ens hi fixem, moltes cançons també ho diuen). Però el cert és que no hauria de ser així, ja que el fet que t'agradi algú no vol dir que no puguis estar sense aquella persona, senzillament que t'agrada molt quan esteu junts/es.
En el teu cas, potser necessites una mica de temps per saber quant t'agrada ella, ja que acabes de passar per una ruptura ('t'has adonat que no podies estar amb qui volies). Et diria que facis el que et ve de gust i que siguis sincera amb ella en tot moment, tant si et deixa d'agradar com si veus que t'agrada cada cop més! Només li faràs molt mal si l'enganyes, però quan les persones rebem sinceritat les coses són més fàcils, no creus?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat