Himen
Per festa major, vaig tenir un rollete amb un tio de fora. Em va petal l'himen pero no ho vam fer. Me'l va petar amb els dits.
Quan tingui sexe em surtirà sang?
Es com si hagués perdut la virginitat?
Gràcies
IESP

Hola La Rut pastissera,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes. La sang la primera vegada depèn de com és l'himen. L'himen és com una pell a l'interior de la cavitat vaginal, no totes les noies tenim l'himen igual, n'hi ha que el tenen més gruixut, n'hi ha que el tenen més prim, n'hi ha que el tenen més rígid i d'altres més flexible.
Per tant, et sortirà sang quan tinguis sexe? si ja vas sagnar quan et va introduir els dits segurament no sagnis quan hi hagi penetració, si no vas sagnar, dependrà de com és el teu himen.
Antigament, i actualment en algunes cultures, l'himen es lliga a la virginitat, però no té res a veure una cosa amb l'altre. M'explico: hi ha noies que neixen sense himen i això no vol dir que neixin sense ser verges, oi? També hi ha noies que practiquen la gimnàstica artística i degut als estiraments se'ls trenca l'himen, però això no vol dir que deixin de ser verges per fer estiraments, oi?
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico