embarassada
hola bones!
estic molt preocupada ja que tinc,no se el que es,es un amic pero de vegades ens trobem i ens liem.
fa uns 2 mesos hem va escriure per quedar i jo hi vaig accedir,ell me estaba començant a agradar i volia algo serio pero no li vaig dir per por a que rigues de mi.
Ens estabem liant a casa seva,ja que els seus pares no tornarien fins al altre dia per la nit.
Estabem sols i va sorgir algo,ens vam despullar i donç vam tenir sexe pero en aquell moment no vam pensar ni en els condons ni res,despres d'aixo hem va portar a casa i vaig començar a imaginar que hem demanava sortir.
Pero aixo no va pasar,va pasar que m'havia d'haber vingut la regla feie 1 mes i no m'havia vingut.
no vaig dubtar ni un segon en contarli a la meva millor amiga i no se com va aconseguir un test d'embarass.
me'l vaig fer i va donar POSITIU.
vaig plorar com mai ho havia fet,i vaig decidir quedar amb el meu lio i contarli.
en cuant li vaig comptar va fer una cara que mai habia vist.
estem dubtant si dirli als nostres pares perque dintre de poc se hem notara la panxa oi?
I es que el pitjor es que tinc 13 anys casi 14 i ell en te 14 casi 15.
que fem?
Elena Crespi

Hola Alima.
Ens sap molt de greu que et trobis en aquesta situació.
Els hi has d'explicar als teus pares perquè et puguin donar suport en la decisió que prenguis.
I pensa que segurament no es prendran la notícia gaire bé però ´ñes una situació extrema i tots esteu nerviosos i vivint quelcom que no voleu.
Demana'ls-hi suport i, en la mesura que puguin, quan vagin digerint el que ha passat, te'l donaran.
I ves, amb ells, a una revisió ginecològica per tal que et puguin explicar com va tot i quines opcions tens.
Recorda que tnir sexe amb algú és quelcom molt important i que és vital protegir-se,. no només per l'embaràs sinó també per les infeccions de transmissió sexual.
Cuida't molt i molta sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com