ajuda siusplau!
Fins ara era normal, pero vaig arrivar als tretze anys i ensec mica en mica vaig començar a engreixar, també, aquest curs no faig cap mena d'esport, nomes vaig de casa a l'institut, torno, de casa a l'escola de musica i torno. Al vestuari hem fa momta vergonya treure'm la.roba perque es veu tota la crlullitis i sempre he estat la tipica tia bona... trucs? Podeu donar trucs? Per cert, no he dit que la regla no hem va venir fins els tretze, no se si te algo a veure pero.bueno...
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, queda't tranquil.la, el que t'està passant és completament normal, engreixes perquè estàs creixent i el teu cos es fa més gran, no més gras, així que no t'espantis! La cel·lulitis, per exemple, és un tipus de greix que tenen les dones pel fet de tenir més hormones femenines, és tan normal com el fet de que els homes tinguin barba. Totes les dones tenen cel·lulitis i no és per un tema de pes sinó per un tema d'hormones. Si sempre has estat tia bona, ho continuaràs sent. El millor que pots fer per afavorir-ho és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. Dius que aquest any no en fas, crec que el millor consell que et puc donar és que miris de trobar temps per tornar-ne a fer, és la millor pauta per estar en forma! Si en fas 3 cops a al setmana ja n'hi ha prou. Aquest és el millor truc, de fet, menjar equilibrat i fer esport són les úniques pautes que funcionen, qualsevol altre cosa que sentis sobre perdre pes fàcil o ràpidament és, probablement, una mentida. Així que ja saps, menja bé i fes esport. Per una altra banda, quan t'ha vingut la regla no té gaire a veure amb tot això. Molts petons!!