Es normal que a la meva parella li faci mal el penis quan el masturbo?
Veureu, faig aquesta consulta perquè estic una mica preocupada.
Tant el meu nóvio i jo som verges i no tenim experiència en temes sexuals.
Fa uns dies vaig intentar masturbar-lo per primera vegada. La veritat es que era la primera vegada que provava de masturbar a un noi, així que estava una mica insegura de si ho sabria fer bé.... vaig intentar ser el menys brusca possible, però ell es va queixar més d'una vegada de que li feia mal i sentia una molestia prop de la zona del gland i per darrere (tot i que no m'ho va saber explicar gaire clar), però alhora també se sentia excitat i sentia plaer. No vaig poder continuar, perquè li feia força mal. Un altre dia ho vam tornar a probar, es va excitar més i diu que li va agradar, però tampoc vam poder estar molta estona, perquè tamb li feia molt de mal al final. Ell em diu que no em preocui, que segurament és normal, perquè no està acostumat... però jo no ho tinc força clar i em preocupa molt que ell pateixi i que no pugui gaudir bé.
És normal això? A què es pot deure? És que potser té un problema? O pot ser que jo no estigui fent bé?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Que faci aquest mal no és habitual. El fet que tu estiguis aprenent no vol dir que que ho facis tan brusc com per fer-li tant mal, no? Segur que amb el que ell et deia tu anaves regulant, i tot així ell sentia dolor.
Hauries de saber si també li passa quan està sol, perquè pel que expliques, sembla que potser hauria d'anar al metge i comprovar que tot està bé (potser necessita una petita operació, per a que la pell del penis baixi correctament)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat