Com puc entrar a les noies a la discoteca?
Hola
La veritat es que tinc 17 anys i surto bastant de festa per la zona de tarragona. El problema es que molts cops vec noies que m'enamoren nomes mirarles i nose com entrarlis o dirlis algo per trencar el gel.
Algun consell?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La veritat és que lligar és tot un art! :)
L'únic consell que et puc donar és que siguis tu mateix (a ningú li agrada el "postureo") i que et centris en qui t'agrada molt (no en totes les noies, sinó dóna un efecte bastant negatiu...)
A partir d'aquí, és pràctica! Cal saber amb qui tenim possibilitats, qui està disposat a seguir el joc, què esperem aquella nit... I sobretot, acceptar un NO, ja que no ens hem d'arrossegar per ningú i molt menys insistir.
Que vagi molt bé!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat