Ajuda! :(
Hola!
Primer de tot, moltes gràcies per llegir la meva consulta.
Us explico: últimament estic molt deprimida i sense ganes de fer res. El meu entrenador no em treu a jugar, entreno molt i m'hi esforço però no ho veig recompensat de cap manera... No sé com canviar la meva situació, ja que li ho he explicat i passa de mi... No puc canviar de club ja que hauria de viatjar una hora d'anada i una de tornada per accedir al club més proper.. Què faig? Sé que sona a dèbil però aquesta situació m'enfonsa molt i al haver patit bullyinh en altres equips, encara m'afecta més. A més, no vull marxar perquè estic molt bé amb els companys
En segon lloc, tinc un gran cacau al cap amb l'amor, ja que estic enamorada de la meva miillor amiga i ella no sap que sóc bisexual i molt menys que m'agrada.. què puc fer? Li hauria de dir? També m'afecta molt en el meu dia a dia i no estic gens concentrada però crec que si la perdo em moro, és essencial per a mi en aquest moment...
Per últim, en el tema estudis em va bé perquè trec bones notes però el pes de la selectivitat em posa de molt mal humor i sumat al problema esportiu + amor+ falta d'autoestima... estic recorrent a la sol·litud, tabac, música i escriptura... Sé que els professors i els meus pares estan preocupats però no sé com començar a explicar-ho, em costa molt obrir-me. Creieu que hauria d'anar al psicòleg? Bé, moltes gràcies i perdoneu la parrafada.
Elena Crespi

Primer de tot... per a ser millor esportiste, evidentment, deixa el tabac ja que no t'ajuda a estar millor ni física ni psícològicament.
Si el teu entrenador no et fa cas, continua intentant parlar amb ell o busca ajuda d'algú més que pugui parlar amb ell.
Sobre la teva amiga: primer de tot, digues-li que ets bisexual i llavors, mica en mica, li pots anar donant més informació...
I sobre la selectivitat, entenem que t'agobiïs però pensa que l'única manera de superar-la es estudiant mica en mia i no deixar-ho tot pel final. Si treus bones notes, segurament també passaràs la selectivitat.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com