Pits
Hola! Dons veuras, visc a Barcelona, tinc 15 i els mogrons dels meus pits no estan iguals, és a dir, no estan a la mateixa alçada? És normal? I si no es normal, que he de fer?
Ajuda siusplau!
PD: no utilitzo sostens amb aros.
IESP

Hola Adolescent!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Com moltes vegades diem aquí, als 15 anys el cos encara està creixent i ha de viure molts canvis! Els mugrons i els pits són precíssament de les zones que més poden canviar, ja que formen part dels caràcters sexuals secundaris (que canvien amb la pubertat).
A més, els dos pits d'una noia no són completament iguals (el nostre cos no és simètric del tot) i poden variar una mica de forma i de tamany. Això passa amb la majoria de parts del cos, però en els pits ens hi fixem més (o ens importa més).
Et diria que tinguis paciència, ja que el teu cos ha de créixer encara i canviaran moltes coses. I també que recordis que els dos pits segurament tindran diferències, però és totalment normal :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat