La primera vegada
A veure,l'hivern passat vaig surtir amb un noi el qual estimava molt, i vam parlar de sexe i tal, a mi ell la veritat es que m'atreia molt i sempre que quedavem tenia ganes de que anés a més però al mateix temps no sabia si estava preparada... Va arribar un dia en que estavem bastant excitats els dos i vam provar de fer-ho pero no va surtir gaire be, jo estava una mica tensa i bé, tampoc em posaré a explicar tots els detalls. Jo sabia que ell era la persona adequada per una primera vegada però no se que va passar. Ja no ho vam tornar a intentar més per por a que no surtis bé i a vegades hi penso perquè tinc por de que quan m'arribi l'hora de la de meua primera vegada em passi el mateix. Em podries ajudar?
IESP

Hola awesome,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que us va passar és el més normal que sol passar, la primera vegada sempre hi ha més nervis, tu mateixa dius que estaves una mica tensa. Quan estem nervioses, el nostre cos es posa tens, en els genitals tenim una musculatura (sòl pelvià o musculatura pèlvica) que és molt i molt sensible als nervis, quan detecta tensió es contrauen els músculs i fan que penetració sigui més complicada.
La propera vegada intenta estar còmode amb la situació, relaxada amb la persona, si veus que estàs tensa, intenteu no centrar-vos en la penetració i poc a poc s'anirà relaxant la zona.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico