AJUDEUMEE SISPLAAAU!!!:(((( ES MOLT URGENT!
Hola bona tarda, soc una noia de 12 anys l'any passat amb va venir la regla, vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio fa dos setmanes, ho vam fer 2 o 3 cops seguits i ho vam fer sense proteccio(condó), perquè ell em va dir que no passaria res que ho va fer amb la seva exnovia sense res i que em donaria més gust, i el vaig creure i ho vam fer ell es va corre bastant, la regla amb tenia que venir fa una setmana i sempre le tingut molt menstrual mai ha faltat ni un dia, i ara una setmana? potser que em pogui quedar embarassada? Encara es pot comprar la pildora del dia despres? si es que si digueu-mo els meus pares no saben que he tingut relacions sexuals, Poden vendre a una menor la pildora? mersi!! ajudeu-me!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si ell va ejacular dins teu, evidentment que hi ha risc...
La pastilla de l'endemà es pot prendre durant les 72 hores següents a la relació de risc (millor el més aviat possible), i tu comentes que aixó va passar fa setmanes... Llavors hi ha risc d'embaràs, sí.
Si veus que la regla no ve, compra un test d'embaràs a la farmàcia per saber què passa, d'acord? En funció del que surti, hauràs de prendre decisions, i sobretot parlar amb els pares.
No és cert que no passi res fent-ho sense condó, el teu novio ho ha de saber. Utilitzar preservatiu és una mostra de respecte cap a l'altre, de tenir cura de la seva salut.
Espero que vagi tot molt bé!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat