Mullo les calces
Hola,
em fa moltíssima vergonya parlar del tema i, quan estic amb la meva parella i em passa, m'avergonyeixo molt.Però necessito consell.
Tot comença quan estem fent-nos petons i comencem a fer-nos carícies mullo les calces, encara que no estigui del tot excitada. Degut això, mai deixo que ell em toqui la zona vaginal encara que sigui per sobre la calça. Al principi em posava algun salvaslip perquè no s'adonés, però ara ja ho sap i, encara que a ell no el molesta i li sembla seductor, jo no sóc capaç de deixar que em toqui quan estic tota mullada.
M'agradaria saber que puc fer o si hi ha alguna solució, perquè no puc avançar sexualment amb ell i m'encantaria poder fer-ho.
Gràcies.
IESP

Hola Etiam!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que el fet de "mullar les calces" és part de la resposta sexual de les noies! És a dir, quan una noia s'excita, una de les primeres coses que nota és l'augment de flux vaginal i una pujada de temperatura (tant als genitals com en la resta del cos). Per a que s'entengui: seria l'equivalent a l'erecció en els nois.
Així que mullar les calces és el resultat d'estar fen-te petons i caricies, i és per això que al teu noi li sembla seductor :)
Aquest augment flux serveix precíssament per facilitar la penetració, ja que com la vagina està humida el penis entraria més fàcilment. Per aquesta raó no es pot (ni s'hauria) de canviar, ja que és totalemnt natural. Pensa que les noies que lubriquen molt poc, normalment s'han d'ajudar de lubricants comprats a les botigues per aconseguir el que tu tens de manera natural.
Com veus, no és gens necessari preocupar-se ni acomplexar-se! Tot el contrari, vol dir que t'ho estàs passant bé amb el teu xicot.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat