ajudaa, super urgent
Tinc un greu problema!! estic sortint amb un noi de 19 anys... ja hem mantingut relacions sexuals (sexe oral i penetrasió normal).. més de 5 cops i cap cop ho hem fet sense preservatiu perque ell diu que no li agrada... i a mi tan men feia.... fins que fa 4 dies hem va dir que creia que tenia una MTS... i jo estic mega cagada per si me l'ha passat... que creieu vosaltres? es que no se si segur si pot havermela pasat.. i clar, els meus pares no saben res i si vosaltres creieu que no hi han indisis pues no dire res als meus pares... sou la meva salvació.......
just ahir vam mantenir relacions sexuals i vam estar parlant d'aixó i ell em va dir que segur que no m'ho havia passat... i jo estic confosa....
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que quan es tenen relacions sense preservatiu, hi ha risc de transmetre infeccions i d'embaràs. Si ell té una Infecció, llavors és molt probable que l'hagi passat, ja que a través dels fluids (fluxe, semen) i de les mucoses (gland, vagina, boca..) es poden passar algunes!
Haurieu de parlar i que et digués quina infecció té, i així anar al metge a consultar-ho, ja que es tracta d'una cosa que pot acabar sent greu, d'acord?
I recorda que el preservatiu SÍ que és necessari, no és una cosa negociable (és com posar-se el cinturó, o el casc quan anem en moto!)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat