No lubrico? Preguntes varies
Bones! Faig aquesta consulta perque fa tres mesos aproximadament vaig començar a sortir amb el noi que actualment es el meu novio. Vam intentar mantenir relacions sexuals un cop i no ho vam aconseguir, ell no era verge i jo si. Vam fer les prelis i a l'hora de la veritat (encara nosé perqué, si per ell o per mí) no va poder ficarla.
Unes setmanes mes tard ho vam tornar a intentar i aquest cop si que ho vam aconseguir però jo sento que no lubrico, es a dir, a mi ell em posa molt i tot el rotllo i quan ho fem tinc ganes, em fa dits i pot ficarla i tot però jo no em sento mullada i la veritat que quan ho fem no sento gaire. També dir-te que el primer cop que ho vam fer no em va fer casi res de mal i no vaig sangrar ni res de res. Nose si això té alguna cosa a veure amb que no senti plaer. Potser que d'alguna manera no s'ha trencat l'himen i per això ni vaig sangrar, ni sento plaer? Es possible que jo no lubriqui però ell la pugui ficar? Amb el temps aconseguiré lubricar? I per últim, si utilitzés lubricant sentiría mes plaer?
Moltes gràcies! Una abraçada
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Recorda que el plaer està sobretot al CLÍTORIS, no a la vagina.
La lubricació és una part més de la resposta sexual, però no és un termòmetre del plaer, d'acord? Hi haurà dies que tindràs més lubricació i altres no tant...
El fetq ue nos agnessis ni res, podria ser perquè l'himen ja es va trencar fa un temps, cosa que passa a moltes noies, però això tampoc té a veure amb el plaer.
El teu òrgan més sexual és el CERVELL, de manera que intenta no estar pendent de la quantitat de lubricació i deixa't portar... descobreix on t'agrada més que et toqui el teu novio i explora! :) Ja veuràs com sentiràs moltes coses noves i agradables.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat