Noia bisexual amb problemes
Hola, bon dia!
Espero que em respongueu el més aviat possible, ja que és més o menys urgent :)
Us explico la meva situació:
Sóc una noia bisexual i m'agradaria saber com puc mantenir relacions sexuals amb altres noies (encara que de moment no en vull) a part de fent "fingering" i amb el cinturó del "dildo".
També m'agradaria saber com preguntar a una amiga sobre la seva sexualitat sense que ella pensi que ho faig perquè li agrado. Crec que si jo estigués a la seva pell, també em sentiria una mica incòmode.
Sento molt haver escrit mots estrangers, es que només porto tres anys a Catalunya. Espero que els entengueu.
Moltíssimes gràcies per resoldre els meus dubtes, ajudeu a molts adolescents.
~LaNoiaDelsLlibres
P.D: Sé que a vegades publiqueu consultes, només dir-vos que a mi no m'importa i que no fa falta que sigui anònima, ja que podria ajudar a més noies bisexuals. Gràcies de nou.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És important que, si vols parlar de sexualitat amb les teves amigues, no preguntis directament per la seva sexualitat o per viu el sexe ella, encara que tu vulguis parlar del tema hi ha persones que no volen parlar de sexualitat, i tenen aquesta llibertat de parlar o no parlar de la seva intimitat.
El millor és que parlis des de la teva pròpia experiència, si tu comparteixes la teva vivència, és possible que els altres s'obrin a compartir la seva (no tothom i no sempre).
Com a pràctiques sexuals entre noies, a part de la masturbació i els dildos, es pot practicar sexe oral, carícies, massatges, sexe anal, ...
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat