El tema pits té que veure amb tema regla?
Hola :)
Tinc molt complexe amb els peus pits, no en tinc, literalment, i per culpa d'això cada estiu em quedo en casa en comptes d'anar a la platja, piscina, o llocs on es vegi el meu cos pla.
He intentat estimar-me, sé que és lo més important, però de veritat que és impossible fer-ho.
Tinc 16 anys i la regla em va baixar per primera vegada l'estiu de l'any passat, fins ara no m'ha tornat a baixar, és a dir, després d'un cop han passat gairebé 8 mesos que no m'ha tornat a baixar.
Jo tenia l'esperança de que un cop em vingués el meu cos canviaria, però en absolut.
Suposo que té que veure l'alimentació i tot, i la veritat és que menjo bé i de tot. Sóc prima per constitució, peso 45 kg i medeixo 1,65.
Sé que haig d'anar al ginecòleg, i ho faré.
A lo que vull arribar, pot el meu cos canviar encara? M'agradaria pensar que aquest cos no és el definitiu per sempre, ja que no soporto no tindre cul caderes ni pit.
Gràcies per llegir la consulta, un petò.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El primer de tot, t'aconsellem anar al ginecòleg per veure què passa amb la regla, és normal i habitual que els primers 2 anys de la regla aquesta sigui irregular però, si t'ha desaparegut, el millor és que ho consultis amb el metge.
El fet de mesurar 1,65, pesar 45 kg i ser de constitució prima fa que el teu cos no tingui totes les corbes que t'agradaria, però és normal amb les dades que ens dónes. Seria estrany pesar 45 kg i tenir uns pits o un cul molt voluptuosos, no creus? Per aquest tema del pes també t'aconsellem que vagis al metge.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat