URGEEENT
Tinc un amic que viu a Anglaterra i a vingut a passar aquestes festes aquí, a on vivia antigament i m'imagino que s'anirà aviat. Doncs mira que em vui liar amb ell però sense ser novios ni res, no ens coneixem molt, però esquerre em vui liar amb ell. I si li dic a lo millor accepta ja que abans li agradava i tal. I la meva qüestió es: com li pregunto si em vui liar amb ell?
Em vui liar però en secret sense que ningú o sàpiga però ell segur que li diu a les seves amigues i elles van a la meva classe i m'hp preguntaríem i em ficaria vermella i bua ske no vui, llavors, bàsicament em vui liar amb ell per saber que se sent o tot això, alguna ajuda?
PD: siusplau no em digué que la primera vegada que em lii amb algú a de ser algú especial,... Perquè això ja o se.
Com s'hort pregunto? Quan? On? Com?
(No li va el whattsap i el face tampoc) com contacto amb ell?
IESP

Hola Mariioadiicta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que per tu és important que ningú ho sàpiga, de manera que això ha de quedar molt clar. Una manera és dir-li a ell que no t'agradaria que se'n parlés, pels comentaris que puguin fer persones de la teva classe, i que ell entengui els teus motius.
Pel que fa a contactar amb ell, podries provar de trucar a casa seva o al seu número de mòbil. Per aquestes coses (proposar una cita, per exemple) sempre és millor fer-ho cara a cara o trucant, ja que per WhatsApp o Facebook pot arribar a ser molt impersonal, no trobes?
Si el truques podràs dir-li de quedar en algun lloc i allà podreu parlar sobre el que sentiu actualment. I si a ell encara li agrades ja tens molta feina feta! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat