no sé què fer...
hola, em dic josep i em fa molta vergonya expressar el que sento, tinc 14 anys i porto 2 mesos intentant fer l'amor amb la meva parella.
normalment quan em masturbo m'excito rapidamet pero quan estic amb ella no se m'aixeca i m'agradaria saber si hi ha alguna solució...
fa poc vaig provar de pendre una pastilla que em va donar un amic i es deia algo aixis com viagra pero al cap d'un temps s'em va empalmar durant 3 hores i clar la meva mare sospitava de que amagava alguna cosa i doncs em va preguntar si estava bé i si tenia problemes d'erecció... em va portar al metge i va ser molt vergonyos perque era una pediatra i em va veure la titola
IESP

Hola Josep,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Igual que és molt habitual que les noies estiguin nervioses en les seves primeres relacions sexuals i que per aquest motiu estiguin tenses i la penetració pugui fer mal perquè la musculatura està en tensió... els nois també poden estar nerviosos durant les relacions sexuals, encara que no siguin les primeres vegades.
Quan això passa, és força normal que l'erecció no aparegui o costi d'aconseguir. El que els nois solen tenir al cap quan hi han relacions sexuals i estan nerviosos, pot anar des de "no sabré fer-ho", "on l'he de ficar?", "ho sabré fer?", "li agradarà?", "li faré mal?", "se m'aixecarà?", "em tornarà a pasar?", etc... Aquestes preguntes poden aparèixer en les primeres relacions sexuals o quan ja el noi ha tingut diverses experiències però pel motiu que sigui està més nerviós en aquest moment que abans...
Si us torneu a trobar amb una situació similar procureu no anar només a la penetració, jugueu, acaroneu-vos, descobriu què us agrada a cadascun de vosaltres, etc... si us ho passeu bé sense pressions ni nervis, l'erecció apareixerà, segur!
I no ens ha de fer vergonya consultar amb els metges quan a nivell sexual les oses no funcionen com nosaltres voldríem.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat