Ajuda
hola, soc una noia de 12anys i m'agrada un noi pero no se si dir-li perquè no se si li agrado o li agraden les populars del curs. M'agradaria que m'ajudéssiu a decidir-me. Per cert, encara no m'han crescut els pits i soc l'única del curs que no necessita top, i no se que fer perquè a l'hora d'educació física em diuen plana, i em preocupa. Gràcies per adelantat i espero que seguiu com sempre, adolescents!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no podem decidir per tu, de fet la decisió la tens presa, aquest noi t'agrada, el que no sabem és si tu també li agrades a ell. Però aquesta qüestió no la podem saber nosaltres.
Pel que fa als pits, no pateixis, tens 12 anys, estàs en ple procés de desenvolupament, és normal que els comentaris dels teus companys et facin mal, però el que et diguin no ha de tenir tant de valor, valora't i valora el teu cos tal com és, encara has de créixer! ;)
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat