AJUDA
Hola
Jo fa molt de temps que tinc un amic meu que em toca molt ara farà dos anys i mig,.
Explicació: El 2013 vam anar de vacasses amb els seus pares i els meu, ell em va proposar de banyar-nos junts i jo li vaig dir que si.
Primer era un massatge i després era fer una mica com de sexe a la banyera, i aixo a anat ames el ultim cop que ens vem veur em va fer fumar cahimba i em va baixar les calcetes i em va ficar el penis per el cul i ara jo li he dit al meu psicoleg i a la meva psicòloga de istitut i la meva tutora ho sap.
Ara mateix tinc por de com su pregui ell i com reacioni el meu amic, jo li vaig dir a la meva cosina tot aixo i una cosa que fa el meu amic esque jo li dic que vem fer com sexe i ell no ho asepta i jo em sento cada cop mes culpaple, la meva cosina am,b va dir que era violencia de genere, ja fa dos dies que no paremb el meu amic i jo.
Que es la violencai de genere?
Com puc fer que pari de ferme a questes coses?
Gracies sou els millors petons
AJUDA TINC POR I NO HO ESTIC PASANT BE.
PERDO PER LES FALTES.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si totes aquestes coses que et fa, tu no les vols fer, aleshores sí que estàs patint una situació d'abús. el que has fet fins el moment és el que havíes de fer, parlar amb algun adult de confiança per poder trencar el silenci i el secret. I això ja ho has fet i ho has fet molt bé!
Per frenar aquesta situació cal que:
1) Procuris no quedar-te a soles amb ell
2) Deixis MOLT clar que NO vols fer res
3) Que marxis de la situació i vagis a buscar a algú per demanar ajuda
Si necessites parlar i demanar més ajuda truca al 016.
Una abraçada molt i molt forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat