El meu novio
Hola soc la ANDRE12 soc una nena de 12 anys, i tinc un problema amb el meu novio. Estem sortint des de fa uns 4 mesos i tot va bé pero a vegades es molt pesat em toca el cul ( bueno no m'importa molt perque es el meu novio pero molesta una mica) tmb el pits i les parts baixes. Sempre m'esta dient k ens donem petons i k tinguem sexe pero jo no vull som molt petits i no hi ha pressa pero ell te molta pressa i no li vull dir k em molesta perque tinc por de que s'enfadi i tallem i jo no vull. QUE PUC FER?? HAURIA DE TALLAR AMB ELL?
IESP

Hola ANDRE12,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no et podem dir què has de fer, però sí que podem ajudar-te a reflexionar i animar-te a decidir per tu mateixa.
En primer lloc si hi ha alguna cosa que la teva parella fa amb tu que no t'agrada, com tocar-te quan no vols que et toqui, ho hem de poder dir, i no només podem dir-ho, sinó que ho hem de dir. El teu cos és teu i compartiràs la intimitat amb qui tu vulguis, quan tu vulguis, i tu decideixes, però MAI hem de fer res per por a que si no ho fem ens deixaran.
En segon lloc, si al teva parella no et transmet la confiança de dir-li què vols i què no vols, valora si és el noi amb qui vols estar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat