El meu nòvio m'ha demanat per fer-ho i...
AJUDA! Tinc 15 anys i el meu nòvio m'ha demanat per fer-ho. Em fa molta vergonya perquè ell ja no és verge i té 18 anys, els seus amics diuen que la té molt gran, per això tinc por perquè penso que no m'entrarà. És cert que ell ja m'ha tocat i m'he excitat molt però els nervis estan presents.
És la primera vegada que ho faig i vull saber si quan se't trenca l'himen fa molt mal. Surt sang? Això del tema de la sang és el que em fa més respecte i no ho vull parlar amb la meva mare perquè em fa massa vergonya. Confio amb vosaltres adolescents!
MERCI!
Anissa Ouali

Hola Anònima!
Primer de tot calma per aquests nervis! No pel fet que t'ho hagi demanat has de fer res! Com tu has dit el ja ha tingut relacions sexuals, i per tant va prendre la seva decisió en el seu moment, ara et toca a tu, però sense pressa, MAI!
El més important és sentir-se preparat!, i això que vol dir? Doncs cadascú ho pot mesurar de manera diferent, nosaltres sempre parlem de conèixer a la persona, tenir espais per disfrutar, jugar, conèixer el cos d'un i de l'altre i sobretot, la confiança!
És inevitable que tinguis certs nervis, aquests no marxaran, però si no et sents preparada no has de fer res.
En relació al mal, sang i himen, has de saber que l'himen és una membrana molt prima però resistent que es pot trencar per molts motius (anant en bici, fent esport, una caiguda...) i quan es trenca no fa mal, pot sortir una mica de sang i a vegades a menys que et fixis en la sang, pots no adonar-te que s'ha trencat.
El dolor apareix perquè la vagina està envoltada de musculatura, i quan estem nerviosos, els músculs es tensen, i si aquí intentem que hi hagi penetració és quan pot aparèixer el dolor (per això diem el no tenir pressa).
Espero que tot això t'ajudi a no angoixar-te tant i no deixis que la vergonya t'impedeixi parlar amb algú que t'ajudi a estar més tranquil·la!
Una forta abraçada, i gràcies per la confiança!
Anissa Ouali, @AniOuali