Precoç
Hola m'agradaria que em donéssiu consells de com puc deixar de ser precoç. Com puc fer per aguantar més i no disparar tot el semen des del primer moment. Quins exercicis van bé? Gràcies per adelantat :)
Anissa Ouali

Hola JoveAdolescent!
Primer de tot has de saber que el cos està programat per anar de pressa, així que no és gens estrany el que et passa! També fixa't en com has après a conèixer el teu cos i per exemple, a masturbar-te. Sempre ràpid?, anant a buscar només l'orgasme?, perquè ningú t'enxampi?
Tot això ajuda al fet que el cos aprengui a anar de pressa, a més a més, el fet de l'ejaculació precoç no és pel temps, sinó pel control, el control en l'excitació.
Així que els exercicis que poden ajudar a ensenyar-li al cos a controlar la seva excitació, és anar molt a poc a poc! Pots començar per la masturbació, coneixent les teves sensacions, a més recorda que el cap també ha d'estar centrat en aquestes, sense pressa, i anar pujant l'excitació a poc a poc.
Espero que aquestes recomanacions, tot i així si t'angoixes molt visita la web www.consultajove.cat on trobaràs professionals que treballen tots aquests temes!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali