M'he enamorat de la meva millor amiga...
Hola!!! (que sigui anònim siusplau)
Tinc 16anys i soc homosexual, m'agraden les noies.
Fa cosa d'un any la meva millor amiga se'm va llençar i ens liavem cada cop que ens veiem, pero cap de les dues tenia sentiments.
Això ho vam parar quan ella va començar a sortir amb un noi (ella és heterosexual) i jo vaig començar amb una noia.
Fins fa ben poc solament teniem el tonteig de sempre però un dia vam començar a tontejar i a jugar i vam acabant-nos donant-nos petons, el cas és que m'he enamorat d'ella, he deixat a la meva novia i ella encara esta amb el noi.
El meu dubte és: tinc alguna possibilitat amb ella si és heterosexual?
Petooons!!!!
Anissa Ouali

Hola!!
Quan l'amistat s'embolica amb altres tipus de relacions, encara que sigui sense "sentiments", la relació d'amistat canvia. No et podem dir si la relació funcionaria o no, si hi ha possibilitats o no!, ja que això no ho podem predir. El fet de tenir orientacions sexuals diferents, pot fer que això sigui difícil però sobretot tenint en compte que hi ha altres persones pel mig.
El que sí que potser us ajudaria és parlar, parlar per expressar el que sents, i potser plantejar si com voleu que sigui la vostra relació d'amistat.
El tonteig no ajuda, fa que els sentiments es barregin, i sobretot quan hi ha amistat darrera. Així que la decisió és teva, cert que la situació canviarà si parleu, cap a bé o malament, no ho podem saber, però t'ajudarà a sortir del dubte.
Com tu has dit, sou bones amigues i potser la vostra amistat és mereix una conversa.
Espero que les nostres recomanacions t'ajudin! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali