Pots quedar-te embarassada?
En el moment en el que et ve la regla, no és 100% segur que no estiguis embarassada? En una anterior consulta em vau explicar que tenint la regla, hi ha possibilitats d'embaràs. Però, això com se sap? Perquè si jo tinc la regla puc estar embarassada? Per un altre banda m'agradaria saber quins canvis notarà el meu cos si m'he pres dues pastilles del dia després (trencament de preservatiu). Estic molt preocupada. Moltes gracies per l'ajuda.
Anissa Ouali

Hola Anonima1622!
Com tu dius, quan hi ha la menstruació hi ha risc, i per tant no és 100% segur que no hi hagi embaràs! Més que tenir la regla quan estàs embarassada, el que passa és que encara que estiguis amb la menstruació, el següent òvul (que s'ha col·locat per la següent menstruació) pot ser fecundat durant la menstruació que estàs tenint (espero haver-me explicat ;)).
Els canvis que pot notar el cos després d'una pastilla de l'endemà, poden ser diversos depenent de cada noia, però aquesta pastilla suposa un trastorn hormonal pel cos, i pot fer que la menstruació s'avanci o s'endarrereixi. Després de prendre-la poden haver-hi símptomes semblants al de quan ha de venir la menstruació però no sempre.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes, i recorda que la pastilla de l'endemà no evita les infeccions de transmissió sexual!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali