Realment, l'edat importa?
Hola! Porto un any amb el meu novio, el qual té sis anys més que jo. Els meus pares no saben res però he decidit que ja és hora de dir-ho. Encara sóc menor d'edat i això, realment és un problema per a la nostra relació o per ell? Com li puc explicar als meus pares, s'ho prendran malament? Estic segura de mi mateixa però realment no sé si ho acceptaran. L'edat importa? Sóc diferent per fixar-me en algú 6 anys més gran?
Moltes gràcies per l'ajuda.
Anissa Ouali

Hola Anonima1622!!
Quan parlem d'enamorament i amor, no podem dir que hi hagi una edat exacte o que t'hagis de fixar en les persones d'una edat determinada, ja que no ho podem controlar!
Per això no t'has de sentir ni diferent ni res negatiu. D'altra banda, l'edat moltes vegades és important, però per quin motiu?, doncs quan hi ha molta diferència, ens trobem que cadascú es troba en moment vitals diferents, amb experiències i expectatives diferents, i això a vegades pot ser el que dificulta aquesta relació.
En si, el fet que us porteu 6 anys no és el problema, el problema apareix depenent de l'edat de cadascú, per exemple si tu en tens 14 i ell 20, podria haver certes dificultats, ja que no és fins als 16 que un menor d'edat és considerant "menor madur" i pot prendre certes decisions sense els pares. En canvi, si tu tens 17 i ell 23, és una situació diferent, ja que legalment no hi ha tantes dificultats.
En relació als pares, creiem que és molt important que ho puguis parlar amb ells, ja que t'ajudarà a sentir-te més tranquil·la i ajudar-te en moments que ho necessitis. Però no podem predir com reaccionaran, tu els coneixes millor que nosaltres, així que intenta agafar un moment on no hi hagin preses, on pugueu seure i parlar amb calma. Si t'ajuda pots començar primer per un i després per l'altre.
Esperem que tot això que expliquem t'ajudi! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali