SIUSPLAU ES URGENT
Hola! Tinc 13 anys!
La meva consulta era que.. tinc unes ganes impressionants de masturbar-me! Ho intento però just un momento avans de començar pensó que no perque en aquell moment penso que tinc 13 anys i que tinc anys per probar-ho i pertant ara no! Però esque em sento MOLT preparada i com ja te dit tinc unes ganes impressionants!
Jo crec que és el problema dels dits! De si em farà mal o no,.. o si ho faig malament i em surt sang.. nidea!
La vritat és que ami m'agradaria poder masturbar-me però sense ficar els dits dins la vagina! Només per fora o d'alguna altre manera sense dits! Es posible? Si és així digam alguna idea i com fer-la!
Moltes gràcies i bon nadal!
Anissa Ouali

Hola!! com estàs??
Tu mateixa t'has donat la resposta: la masturbació no ha de ser ficar-se els dits!!! És més, sents que estàs preparada i tens ganes de descobrir i conèixer, però t'agradaria que fos per fora i sense ficar els dits, doncs tu decideixes que vols i com.
Tocar per fora potser i és masturbació, com fer-ho? tocant, acariciant, investigant, jugant amb els ritmes, la pressió,... fins anar trobant allò que més t'agrada!
No hi ha unes pautes iguals per tothom, es tracta d'anar-se coneixent a un mateix. Has provat a veure com són els teus genitals (amb un mirall per exemple)? I localitzar el clítoris?
Espero haver-te pogut ajudar!! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali