Els meus pits i el líqui estrrany
HOLA EM DIC ANDRE12 I TINC 12 ANYS, TINC 2 PROBLEMES. JA M'HAN CRESCUT ELS PITS PERO TINC POR PERQUE UN ES MES PETIT QUE L'ALTRE I SI DE GRAN EM QUEDO EMBARASSADA I TINC UN FILL O FILLA A LO MILLOR S'HEM QUEDA IGUAL I NO TINDRE SUFICIENT LLET. L'altre problema esque encara que tingui 12 anys em surt un líquid com blanc i es una mica pastos sembla un moc i les calçes s'hem mullen i això em passa cada dia, perque em passa això?
que podria fer? I amb els meus pits?? ajuda'm sius plau.
Anissa Ouali

Hola andre12!!
El creixement dels pits mai és exactament igual en els dos, i pots ser que un creixi una mica més ràpid que l'altre i fins i tot, pot haver-hi certa asimetria entre ells. Però de mica en mica, a mesura que es van desenvolupant van agafant una mida similar (així que no t'atabalis amb el futur, ja que el teu cas encara està en procés de canvi i li queda cert temps).
Sobre aquest líquid, has de saber que s'anomena flux vaginal, i és un dels canvis que es produeixen a la pubertat. El flux ajuda a tenir cura de la part interior i exterior de la vagina, a més de ser un dels primers avisos sobre la menstruació, que possiblement vingui d'aquí a uns mesos.
Així que no has de fer res amb cap de les teves dues consultes, simplement saber que formen part dels canvis que farà el teu cos durant aquesta etapa!
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali