socors, sóc casi l'unica...
Hola!!!!
us voldria preguntar perque quan em poso un tampó em fa molt de mal i no m'el puc posar, ni a la de tres?
les meves amigues diuen que no fa mal i que no el noten, però esque a la que intento posarme'l mel noto i em fa molt de mal. Segueixo tots els vostres llibres i en surten de consells i ho provo i esque no funciona... siusplau ajudeu-me perque no em faci tant de mal...
Moltes gràcies adolescents!!
un PETONÀÀÀS!!!!
Anissa Ouali

Hola m'encanta estar a l'edat del pavo!!!!! (a nosaltres ens encanta el teu nom d'usuari) :)!
Doncs primer de tot, això li passa a moltes noies, i fins i tot, encara que normalment no faci mal, pot haver-hi algun cop que sí!
Abans de res, una consulta, et fa mal al introduir-lo?, o un cop ficat, et notes certa incomoditat?
Això pot passar per molts motius, des de no haver-lo col·locat bé, estar amb molta tensió quan el fiques i que no l'acabis d'introduir, pel tipus de tampó i aplicador, o que hi hagi molt poc flux vaginal i la zona estigui molt seca, per exemple.
Intenta començar per un tampó petit amb aplicador que t'ajudi a col·locar-lo bé, i quan estiguis a casa (així t'ho poses una estoneta i el treus), i veus si fa aquest mal. També, seria important que coneguessis com són els teus genitals, utilitzant un petit mirall, mira com són, on està l'entrada vaginal, i fins i tot introduir un dit per conèixer la sensació i veure que no fa mal.
Espero això t'ajudi! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali