precupació de la vagina
hola
tinc un dubte des de fa temps. Tinc males olors a la vulva però no em pica ni res semblant. Tinc els llavis com caiguts i volia saber si realment m'he de preocupar i anar a veure un metge..
te alguna cosa a veure amb la masturbació?
que he de fer? tinc alguna cosa?
gracies! espero la teva resposta
Anissa Ouali

Hola Monica!
Les males olors ens poden donar pistes de si alguna cosa ens ha de preocupar, però moltes vegades té relació a com ens alimentem. Els nostres hàbits podem fer que el nostre cos, entre altres els genitals, tinguin una olor determinada.
Així potser seria interessant fer una visita al metge i descartar que no hi hagi cap infecció (no sempre ha de fer mal o picar), també fixa't si el teu flux canvia (és més abundant o ha canviat el color), ja que això també dóna pistes. I un cop descartat això, revisar els teus hàbits i no oblidis hidratar bé el cos).
Però estigues tranquil·la, ja que la masturbació no té res a veure amb això, a menys que utilitzis algun lubricant o alguna cosa que afecti el pH de la vagina!
Espero que això t'ajudi!, una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali