I aquesta mala olor??
Bones!! sóc una noi de 18 anys que fa una setmana ho va fer per primer cop. Fins aquí, tot normal, però al dia següent me'n vaig adonar que la meva orina feia una olor especialment forta, com si la meva mare hagués tirat un producte de neteja al vater. Al principi no hi vaig donar importància, però aquest fet es va repetir durant els dos dies següents. Em pensava que potser tenia infecció d'orina, però quan vaig veure que al tercer dia ja no feia aquella fortor ho vaig descartar.
Ara, una setmana més tard, ho he tornat a fer, i m'ha passat exactament el mateix. No em noto que em faci mal res, menjo normal i segueixo bebent la mateixa quantitat d'aigua.
És normal? Fa aquesta pudor per què s'ha desprès l'hímen? És per culpa del lubricant? M'agradaria obtenir algunes respostes clares, merciii!!!
Anissa Ouali

Hola lolbitch!
No et podem dir exactament a què és degut aquesta olor. Fixat en si després de mantenir relacions sexuals fas pipi, ja que això ajuda a eliminar una mica la possibilitat de tenir infecció d'orina (durant la penetració s'estimula la paret de la uretra)
D'altra banda, aquesta orina amb olor forta, pot ser degut al lubricant que s'utilitza, als aliments que consumeixes (has canviat algun hàbit?) o si l'himen té alguna cosa a veure (que ho dubtem)... no podem saber si està relacionat únicament per la penetració (si no hi ha penetració també passa?), o hi ha més factors que provoquen això.
Intenta veure aigua suficient, fer un pipí després de les relacions sexuals, i si això segueix o notes molèsties o dolor, no dubtis en fer una visita al metge, tot i que pel que dius no cal alarmar-se.
Disculpa'ns però no podem donar una resposta clara i exacte!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali