REGLA 2
Hola!
Tinc un problema, tinc 14 anys i ja fa quasi dos anys que tinc la recla i sempre m'ha vingut cada mes pero ja fa un mes i picu que m'hauria d'haver vingut. Es normal?
Anissa Ouali

Hola pretty!
No és gens estrany que la teva menstruació pugui fer aquests canvis de temps. Durant els primers anys de regla aquesta pot ser irregular (entre 1 i 3 anys aproximadament).
D'altra banda, quan ja anem coneixent el funcionament del nostre cos, aquest es pot veure afectat per molts canvis, per exemple: estrès, preocupacions, canvis d'hàbits com en l'alimentació...
T'ha passat alguna cosa d'aquestes?
Tot i així, una cosa més que pot afectar que la regla no vingui, és quan hi ha un possible embaràs. En la teva consulta no ens dius si has tingut relacions de risc (sense protecció), així que entenc que no.
Espero que això t'ajudi amb els dubtes, tot i així, si notes que no bé, no dubtis en anar al metge i parlar-li dels canvis que has notat.
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali