Orgasme
Hola adolescents!
Quan em masturbo jo sola, no aguanto a tenir un orgasme, a mi m'agradaria tenir-lo però no puc, el què faig és encongir-me. Sius plau ajudeu-me!
Anissa Ouali

Hola ERM!
L'orgasme és una sensació de plaer molt intensa, però que cadascú descriu d'una manera diferent, per exemple, encongir-se.
No et puc dir amb seguretat si aconsegueixes o no l'orgasme, això depèn de tu. Però el que si que et podem ajudar és a com fer-ho per prestar més atenció a les teves sensacions.
Per exemple, quan estàs tu sola, et prens el teu temps? És a dir, un lloc tranquil, agradable, sense que ningú et molesti... Toques les zones que t'agraden? Conèixer els genitals, on estan les zones de més plaer, el clítoris... I per acabar, el teu cap, on està? Deixes que gaudeixi, imagini, pensi en el que li agrada...
Aquests són petits trucs per disfrutar del moment, de la situació i perquè no, arribar a l'orgasme!
Esperem que això t'ajudi! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali