No se el que mesta passan...(+i+)
Hola, hus par-lo per aqui perque en pisicologia no amb deixa fer consultes!
Tinc 12 anys i estic sortin amb la persona equivocada? estic molt confusa... el noi que m'agrada es el que mes m'ha fet putades i tot.. amb va robar el móvil fa molt.. pero va ser un cas ja passat...es va disculpar i tot arreclat, vam ser amics i som al mateix cole i classe..amb va demanar sortir, i amb van dir les meves amigues de que m'estava fen una trampa per fer-me putades.. i els vaig deixar avans de que me les fassi... va passar el temps i ens vam anar perdonan poc a poc i tontejar més...resulta que avans no li agredava i amb tenia mania etc.. pero derrepent m'ha demostrat que realment m'estima molt, m'ha demanat lio.. i la veritat vam quedar i estavam apun pero teniam vergonya... l'any dema es cuan amb va demanar una altre oportunitat i amb va convenzer.. no se si estic fen be.. pero m'ha jurat de que no amb tornaria a fer mal.. que bol intentar-ho i amb deixa 1 setmana per provar-hu i avera.. jo li he dic que vale... i estem sortin pero demoment no ens hem vist pero dilluns i cada dia el veig.. menos els caps de setmana.. per chat m'ha desmostrat que m'estima moltisim, li he passat fotus una miqueta probocadores.. pero no se si estic fent be!! doneume algun consell lo més rapid possible siusplaaau!!!
Anissa Ouali

Hola Anonimaa!!
Pel que ens expliques sembla que heu tingut una relació una mica muntanya russa! Per part teva deixes clar que sempre que has sortit amb ell és perquè t'agrada i l'estimes, però ell no t'ha transmès la mateixa sensació i t'ha fet algunes "putades".
Dit això, et faré una pregunta: tu per què vols tenir parella?, per estar bé? Amb això no donem per suposat res, però per la història que ens expliques, això no ha sigut així.
Tu decideixes si vols donar-li una oportunitat o no, i seguir junts, però potser seria important anar a poc a poc, conèixer com és, quedar fora de les classes, passar estoneta junts (no liant-vos), parlar... petits moments que t'ajudi a veure com estàs, i com està ell!
Tema fotos! Molt important NO enviar fotos que no vulguis que estiguessin publicades en públic. Un cop envies una foto recorda que perds el control d'aquesta! A més a més que enviar aquestes fotos no ajuda a anar a poc a poc!
Espero haver-te ajudat! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali