AJUDA!
Hola adolescents! Em podrieu ajudar fa uns dies em pica moltissim la part baixa, soc nena, no he tingut relacions sexuals ni res, l'altre dia em vaig mirar i vaig veure coses blanques que pot ser? estic preocupadissima! Em podriau ajudar jo em rento cada dia perque li vaig dir a me mare i amb va dir aixo..i veig que se men va una mica mes la picor pero despres torna..Que es?
Anissa Ouali

Hola PROBLEMEES!!
Quan el color del flux vaginal (un moc semitransparent que ajuda a hidratar i cuidar la zona vaginal interior) canvia, ens dóna pistes d'alguna cosa, i sobretot si apareixen picors.
No sempre ha de ser res dolent però sempre és adequat fer una visita al metge. Pel que descrius podrien ser per exemple fongs (no t'amoïnis, ja que els tenim a l'organisme, i per molts motius pots passar això, des d'un refredat, estrès...). Però això si, nosaltres no som metge i potser estem equivocades, per això és important que facis aquesta visita.
Així que no esperis més i, ja que amb la mare ho has parlat, li demanes que t'acompanyi!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali