Sóc menor i m'agrada un noi major d'edat!
Tot va passar al Gym al que vaig, vaig tenir un problema amb un home i ell , que no em coneixia de res, em va venir a ajudar i em va defensar. Quan va entrar a la sala, ja el vaig mirar, no es que fos dels més guapos, però quan em va ajudar, ja que jo estava força espantada, vaig començar a sentir alguna cosa per ell. No sé que fer ell te 18 i jo 14 el 20 de març faré els 15.. Ell moltes vegades s'hem queda mirant i em somriu... i ns si ell també es sent atret per mi, ja que no semblo que tingui 14 anys, tothom sempre hem diu que sembla que tingui 16, 17.. Ns que fer.. Vam parlar una mica per face.. però li vaig dir que era la noia del gym i no ho ha vist, ja que s'ha desconnectat i encara no ha entrat altre cop... Que faig? Hi ha un problema que m'agradi un noi més gran?
Anissa Ouali

Hola Carletap❤❤❤❤!
L'enamorament no entén d'edats, tot i que hi ha moments vitals que són important, ja que marquen moltes diferències. Per exemple, entre vosaltres hi ha uns 3-4 anys de diferència, sembla poc, però tenint en compte el moment que us trobeu cadascú pot ser molt temps. Però el fet que t'agradi algú més gran no ha de ser un problema.
Dit això, segurament el fet que et defenses, a més ja el veies guapo, sembla que ha ajudat al fet que et fixis molt més! Abans de tenir pressa, preocupar-te per edats i fer càlculs, deixa que passin uns dies, que t'acostumis a veure'l pel gym, i mira, potser us aneu coneixent!
Una abraçada i gràcies per consultar amb nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali