Com aprimar?
Hola! Volia fer una pregunta. Sóc un noi de 15 anys i tinc una mica de sobrepès, i volia trobar una manera de solucionar-ho. El problema és que amb l'institut, els deures, etc., no tinc temps d'anar a fer cap esport... hi hauria alguna manera de fer-ho des de casa? Existeixen exercicis que es puguin fer a casa i aprimin?
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Carlos! A casa pots fer esport si tens una bicicleta estàtica o una cinta de còrrer, per exemple. Però, tot i així, és millor i molt més divertit si surts de casa per practicar un esport en grup com el fútbol, o surts a còrrer o en bicicleta de veritat, veient el paisatge i fent diverses rutes. Sé que avui dia, amb les agendes que tenim, és molt difícil trobar temps per tot, però és molt important (de fet, és imprescindible!) trobar alguns forats a l'agenda per practicar-ne. Si fas esport 3 cops a la setmana ja n'hi ha prou (1 hora d'esport 3 cops a la setmana), per exemple, si entre setmana t'apuntes a fer un esport que t'agradi un parell de cops, durant una hora, i el cap de setmana surts en bici una estona, ja n'hi haurà prou. Pensa que l'esport no només ajuda a controlar el pes, també afavoreix tota la nostra salut en general i també la nostra autoestima, per tot això val tan la pena fer esport. A part de l'esport, és necessari menjar de tot i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària. Molts petons!!