Que puc fer per apropar-me al noi que m'agrada
Hola,
Des de fa uns mesos m'agrada un noi que s'assentà el meu costat en una assignatura. Ell el principi de curs va demanar el meu numero. I des de aquell dia hem anat parlant alguns dies. A classe ell em parla però després quan mel trobo pel passadís no em diu re. Per whatsapp sempre que tinc un dubte ell m'obra per explicarmel. Es preocupa per mi quan ho necessito i si em veu malament també.
Jo sempre he sapigut lligar amb els nois que m'agradaven però amb ell no se com apropar-me. Sem fa difícil ja que ultima relació hem va anar fatal i ja fa 1 any.
Tinc una amiga que no sap re de que m'agrada aquest i tot eel dia no em para de presentar nois, ja que diu que fa molt que no tinc re amb ningú. I això m'agota.
Anissa Ouali

Hola Girl99peach!
Començarem pel final de la consulta, sobre l'amiga, potser seria el moment d'explicar-li el que sents, no perquè hagis d'estar amb ningú perquè faci molt o poc temps. Simplement perquè és la teva amiga, es preocupa per tu i així no t'esgotarà!
En relació al noi, a vegades és difícil sobretot, quan has començat a relacionar-te amb ell com amiga, i encara més quan a poc a poc et va agradant cada cop més. A més a més si l'ultima experiència no va anar gaire bé. Per això, és important que pensis que t'agradaria fer! Dir-li? Sabem que deus estar pensant i si a ell no li agrado?, i si et deixa de parlar amb tu? Tot té els seus pros i contres, i no sabem que o com pot reaccionar, però si mai fas res diferent no tindràs cap resposta.
Tu decideixes, potser parlar amb l'amiga, també t'ajuda a valorar-ho. Si decideixes fer alguna cosa diferent, pots començar per quedar amb ell a un lloc diferent, fora de classe, veure com et sents i si allà et sents més a gust per "lligar"!
Esperem que de mica en mica, puguis decidir-te i veure com va! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali