ajuda siusplau....
Hola! Bé, la veritat és que és la primera vegada que us demano ajuda, però és que ja no sé que fer.
A veure, m'agrada molt un noi, no m'agrada dir que n'estic enamorada, perquè considero que és aviat encara, però sí que n'estic molt "pillada". Fins al punt en que és el primer que penso quan em desperto i l'últim que penso quan vaig a dormir. Em passo els dies pensant en tot el que podriem fer junts si estiguessim, imaginant-me una futura "primera cita", imaginat-me les primeres vegades que ens direm t'estimo... però després tot són problemes. Primer que res, que estic un 90% segura de que ell no sent res per mi... i l'altra és que em fa por pedre'l. Ara som molt amics, anem "de colla" junts per dir-ho d'una manera, no som els típics millors amics que s'ho conten tot però sí que som molt amics, ens passem les classes parlant etc, i bé tinc por de que si li dic el que sento perdem l'amistat... Però en canvi, sabent tot això, continuo igual de "pillada" per ell que al principi... Inclús més. No sé realment que vull preguntar-vos, però senzillament saber que en penseu de tot això i que creieu que hauria de fer.
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola consultoretta!
Moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Segurament el que et direm, ja t'ho hauràs plantejat, però el fet és que si mai li dius, la situació sempre serà així. Això que vol dir? Que li has de dir? Doncs aquesta decisió és només teva! Clar que la relació canviaria si li dius, però no sabem si cap a millor o pitjor.
Podríem dir que hi ha com tres opcions: seguir igualment igual i no fer res diferent, d'altra banda, pots parlar amb ell, explicar-li el que sents, això pot implicar que la situació canvii, que com tu dius, ell no senti res per tu i això afecti o no a la vostra relació, però també pots estar equivocada i sorprendre't.
Però com hem dit hi ha una tercera opció, intentar deixar-ho enrere. Si cap de les altres dues et serveix, potser t'has de plantejar, intentar oblidar-ho, mantenir la distància amb ell, sabem que és de la colla, però si aquesta situació et fa sentir així, no t'ajuda. Fer coses amb altres amics i amigues, distreure i no estar pendent ni parlant amb ell tot el dia.
Totes les opcions tenen pros i contres, però tu decideixes! Sabem que no et donem una resposta clara, però no la té.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali