pff lio mental
Hola soc una noia de 15 anys i bueno, no entenc perque pero es que la gent pensa raro del que tinc amb un amic, doncs t'explico es una amic meu que tenim un rollo de tipus follamic i de lio, i la gent no ho veu normal, sabries dir-me si esta be una relacio aixi en plan lliberal, esque no em puc enamorar de ningu perque no em sento lu suficientment comode pro magrada ell, pro tambe vull coneixer gent nova:)es molt extrany o es algo normal?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La qüestió és si a vosaltres dos us està bé aquesta relació, si la resposta és que sí ja està, si és que no, aleshores caldria revisar els vostres pactes.
Els estils de relació de parella han canviat molt, ara tenim parelles obertes, parelles que practiques l'intercanvi de parella, famílies monoparentals, etc... i totes elles són bones, si als dos membres hi estan a gust hi acord.
La gent jutja sense preguntar i no tothom entendrà sempre les coses que fem, la persona que ha d'entendre la seva pròpia vida és un mateix.
Espero haver-te ajudat!
Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres, una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL