PERQUE AMI EM PASSA AIXO? JA NO PUC MES ADEU A TOTOM:(
hOLA JUVENILS, ESTIC PLORANT PERQUE DES DE QUE TENIA 6 ANYS, ARA 12, MAN FET BULLYNG I ACOSO ESCOLAR HO ESTIC PASAN MOLT MALALMENT MINSULTEN AL COLE I A CASA EM DIU FEA, PLANA, CARAHUEVO, CARASERPIENTE, CARA ASKEROSIDAD, CARA MOSQUITO, CARAZANAHORIA, CARAPULPO, CARAPENELOPEZ, CARAJUAN, CARAMOSQUITERA, CARAMARRUECO, CARAMELON UNICEJA CARAESCANOJA, CARAESCOLPE, QUATROOJOS, GUARRA, FOOLLONERA CARAMIERDA, CARAA QUE PUC FER? AHIR EM VAN POSAR EL CAP AL BATER I AMB VAIG AFOGAR I TAMBE MACOSAN PER REDS SOCIALS I NO TINC NI UN AMIC QUE FAIG MALAMENT? AJUDA:( ESTIC FARTA ME MARE NO SAP RES D'AIXO UN DIA EM VAN PERSEFUIR FINS A ME CASA PER FERME BULLYNG, AL PATI SEMPRE EM DEIXEN EN RIDICUL DEVANT DE TOTA L'ESO EM FAN CAURE, EM PEGEN AMB TIRAN AL TERRA EM VAN GUIXAR LA CARA, JO HO CONSULTO ELS PROFESSORS PERO NO FAN RES, LA UNICA QUE M'AJUDA ES LA PSICOLOGA DEL COLE, PERO LI VOL DIR ELS MEUS PARES PERO JO NO VUI UN DIA VAIG ARRIBAR PLORANT A CASA I VAIG POSAR D'EXCUSA QUE MAVIA FET MAL ELS MEUS PARES ES PENSEN QUE SOC FELIZ I QUE TINC MOLTS AMICS QUE JO MO INVENTO, AIXO MESTA PERJUDICANT MOLT ALS ESTUDIS, I ME MARE ES PENSA QUE VAIG DE PASOTA PERO AIXO NO ES, FARE 13 ANYS D'AQUI POC I NO VUI QUE TOT AIXO CONTINUI IGUAL HE PENSAT MOLTS COPS EN PENDRE PASTILLES PER SUICIDAR-ME, PERO NOMES EM TALLO ELS BRAÇOS I LES CAMES(PER SORT NO M'HO HAN VIST ELS MEUS PARES) MAI MAN DIT GUAPA NI MAN TIRAT LA CANYA, NECESSITO PODER SOMRIURE JA D'UNA VEGADA..:( AVAGDES HE FET CAMPANA I MAN VAIG AL BOSC A PLORAR ME MARE ES PENSA que vaig amb les amigues a donar al vol, pero mai mai en me puta vida e quedat amb ningu la meva germana m'odia nomes tinc els meus pares ja no vui biure potser es l'unic escrit que faig adeu a totom :( ajuedeu-me!
Anissa Ouali

Hola!
Després de llegir tot el que ens has escrit, has de saber que res del que et digui farà que canvii res a menys que tu ens ajudis.
La situació que descrius és molt dura, i no tens per què estar així. Hi ha moltes coses que tu no pots controlar però sí que pots parar, si tu no pots, demanant ajuda!
L'assetjament escolar no es pot permetre però lamentablement passa i més sovint del que pensem, per això no podem guardar silenci i fer veure com si res, així que et demano una cosa: parlar! No facis veure com si res, parla amb els pares, demana l'ajuda que necessitis! Si calles i segueixes així, els hi dónes més força a aquells que t'ho fan passar malament.
Com tu dius tens als teus pares, així que deixar de protegir-los i parla amb ells!
Una fortíssima abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali