Sexe
Hola! em dic anna i tinc 16 anys, soc de mataró. vaig perdre la virginitat l'estiu passat i ho he fet amb el meu novio uns 4-5 cops des de llavors pero esque no sento res quan ho fem. estic molt preocupada perque estic pilladissima d'ell i me l'estimo molt, portem 7 mesos junts i estic molt be amb ell, quan fem petting doncs si que ens ho passem be els dos, pero quan ho fem jo no.. i nose que fer ni a qui comentarli perque es extrany no, que no senti res?
gracies per la vostra ajuda
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si ho he entès bé dius que no sents res quan "ho feu" si quan dius "ho feu" vols dir la penetració, el que et passa és el més normal del món.
En els genitals femenins la gran majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior, no a l'interior de la vagina, estan en els llavis majors, en els llavis inferiors, i majoritàriament en el clítoris, etc.
Probablement quan feu petting hi ha estimulació de clítoris amb el fregament dels vostres cossos i per aquest motiu és més satisfactori i t'agrada més que no pas la penetració sola.
Amb la penetració únicament serà molt difícil que arribis a tenir un orgasme, no impossible, però sí molt difícil. Per tant, us proposem jugar, no només a la penetració, mentre hi ha penetració estimuleu amb la teva mà o amb la seva el teu clítoris, i vegeu què sents aleshores, si t'agrada, si sents més, segueixes sense sentir res,... descobriu les sensacions del vostre cos.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL