PEPITOLOSPALOTES
Hola! Sóc una noia de 15 anys i porto casi 9 mesos amb el meu nòvio. Ell té 21 anys i sempre em diu que quan jo vulgui podem fer l'amor, però jo no n'estic convençuda perquè tinc por a que em faci mal i a que els meus pares s'assabentin.
Per l'edat que té es nota que té experiència i ell n'està convençut, a més ens estimem molt.
Ja hem fet d'altres coses però no penetració.
Jo sóc verge i m'agradaria que em donessiu consells
zeeeenkiu
Anissa Ouali

Hola m11!!
Com tu has dit ell té les seves experiències i n'està convençut, però tu has de prendre també les teves decisions (i això no vol dir que us estimeu menys o res dolent).
No ho has de fer perquè la parella ho digui o per demostrar amor, ja que és un moment molt íntim i de cadascú!
Per això el consell que et donem és que no tinguis pressa, veiem que hi ha diferencia d'edat entre vosaltres, i això no vol dir res dolent, però esteu en moments vitals diferents, i amb experiències diferents, per això és important que et prenguis el teu temps, i vagis vivint les teves experiències per prendre la decisió quan tu vulguis!
Espero que el nostre consell t'ajudi! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali