Com trobar parella?
Últimament, les meves amigues comencen a tenir novio i jo em quedo enrere.. necessito saber com conéixer a gent nova, agradar mes als nois, com conéixer a algú i mantenir una relació si surgeix
Anissa Ouali

Hola Anònima!
No perquè les teves amigues tingui nòvio vol dir que t'has quedat enrere, ni res d'això. No hi ha una edat ni un moment concret en què hagis de tenir nòvio ja! El que t'ajudarà a conèixer algú primer de tot, és sentir-te a gust amb tu, no tenir pressa i com tu has dit, conèixer gent nova.
Si vols conèixer gent nova, mira d'apuntar-te alguna activitat fora de l'escola, alguna cosa que t'agradi, per exemple, teatre, fer algun esport, participar en alguna associació... Intenta buscar dintre de la teva població quines coses podries fer.
Però no forcis, intenta gaudir del que facis i de mica en mica conèixer, i si t'agrada, ja s'anirà veient si sorgeix la relació.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali