Amor de primaria inolvidable
Hola, voldria fer una pregunta, ve, us o explico. Fa dos anys, a primària, vaig sortir amb un noi, esclar us pensareu que a primaria les relacions son...no son relacions, directament, pero va ser raro. Jo ja sabia que allo seria "una broma" com totes les relacions que habia tingut a primaria, aquelles que duren una setmaneta...coma molt dos. Pero amb aquell noi va ser diferent, vam durar quasi dos mesos, quan portavem un mes, em vaig adonar que m'habia enamorat realment. Pero jo soc tan tonteta, que la vaig cagar, li vaig dir que no fes tantes tonteries (era el tipic noi gracios de la classe, ni que a mi ja m'agradava que fos aixi) perque sino tallaria amb ell ( ja se, tonta jo) i ell em va dir, doncs vale, si mas de cambiar, tallem. I aixi va ser, va tallar amb mi😣🔫. Jo ara encara (estic a 1de la eso, aixi que aixo em va passar a 5è de primaria) i encara no puc olvidar aquell moment, no el puc olvidar a ell. Que faig? Esque ademes ens veiem sempre al bus per anar cap a l'insti...ajuda urgent!!
Moltes gracies!!
Pd: ademes ara em torna a agradar un altre noi, pero quan i penso dic: no el podre estimar tant com vaig estimar a l'Arnau...
De nou, gracies i espero que em pogueu ajudar!😄
Anissa Ouali

Hola Anònim!
Els primers amors ens marquen molt, i formaran part sempre del nostre record! Però has de saber que podràs estimar igual o més al llarg de la teva vida!
És inevitable que cada cop que el vegis recordis tot, i li donis voltes. Però oblidar no es pot, sempre estarà en el teu record, però sí que pots deixar que això formi part del teu passat.
Si el que vols és deixar enrere l'Arnau i poder conèixer altres persones, potser t'ajudaria acomiadar-te de tots aquests records.
Per exemple, amb una carta, escriure tot allò que li voldries dir, el que sents i dir-li a deu. Però aquesta carta no és per donar-li, és per tu, com un petit ritual, després pots trencar-la a petits trossets i tirar-los.
Que et sembla? Espero que t'ajudi!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali