Les primeres vegades
Hola, soc una noia de 14 anys, porto sortint amb el meu novio des de fa un any i poc, i no ha hagut mai res mes enllà de "lio". Els dos comencem a tenir certa curiositat, però ni un ni l'altre (o això penso) sabem com m'hauria de fer dits i tot això, els dos som molt vergonyos i això ens tira una mica enrere...
Algun concell si us plau?
Anissa Ouali

Hola Alba!
No és estrany sentir vergonya però alhora curiositat, per això no us heu de ficar pressió. Abans de res, podríeu parlar una mica, del que us preocupa, del que teniu curiositat, del que sigui! Per tal de no sentir que no en sabeu, ja que no es tracta d'això.
Qui ha dit que hauríeu de fer dits? Si el que voleu és conèixer els genitals l'un de l'altre, comenceu per acariciar, tocar però de mica en mica, i també la resta del cos. Jugueu a conèixer, a passar-ho bé, amb carícies, petons, masturbació si voleu, ja que de mica en mica també és important que parleu que voleu fer i que no!
Espero que aquestes petites orientacions us ajudin!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali